Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2013 23:19 - Тихо
Автор: konov Категория: Поезия   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.12.2013 14:03


Една душа аз нося,

и скъп подарък ми е тя,

затуй не искам да се кося,

за разни мижави неща.

 

Живея си живота тихо,

подреждам си го както знам,

дори за някой да съм „психо“,

аз данък няма да му дам.

 

Не гледам в чуждата паница,

не тръпна и за власт,

и нямам в джоба си жълтица,

но и не изпитвам сласт.

 

Мисълта ми тиха е и кротка,

но черна става тя завчас,

потърси ли ми някой сметка,

как трябва да живея аз.

 

O, не, не ме корете,

аз няма да се променя,

и вие също, но не ви виня,

затуй – по-тихо говорете.



Тагове:   душа,   джоб,   власт,   сласт,   жълтица,   психо,   Паница,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konov
Категория: Поезия
Прочетен: 130729
Постинги: 112
Коментари: 22
Гласове: 109