Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2013 18:25 - Обичам да попушвам
Автор: konov Категория: Поезия   
Прочетен: 965 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.10.2013 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обичам често да попушвам

край мен на гнило да смърди,

артериите с катран да си запушвам,

да дишам все по-тежко от преди.

 

Обичам жълтите си зъби,

дори и храчките на сутринта,

дори и в дробовете да ми раснат гъби,

аз знам - ще я дочакам пролетта.

 

И само някой да ми каже,

и само някой да посмей,

да пробва от това да ме откаже,

ще се превърна в грозен змей.

 

Ще скачам, ще крещя,

ще мачкам чуждата особа,

подир съвсем ще изтрещя,

и ще излея цялата си злоба.

 

Обичам да си пуша,

обичам да димя,

и нищо, че в устата сещам суша,

и нищо, че  воня.

 



Тагове:   цигари,   тютюн,   пушачи,   дим,   злоба,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konov
Категория: Поезия
Прочетен: 130858
Постинги: 112
Коментари: 22
Гласове: 109