Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 16:26 - Жена
Автор: konov Категория: Поезия   
Прочетен: 2895 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 27.04.2012 17:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Веднъж целуна ме горещо,
ти помниш ли кога?
Тогава исках да прошепна нещо,
искам и сега. Не!
Тогава исках да крещя,
а името ти да отеква
навред във пустата тъма,
когато ти си тръгна,
когато и за миг не се обърна,
и сам останах на перона,
спомням си добре това.
Сам, а около мен тълпа!
Сега си спомних колко мрачна,
колко хладна бе нощта.
Зловещи спомените са, не чакат,
завръщат се при мене те,
от сънищата ми чудовища изскачат,
а аз задъхан, със кървясали очи
с твойто име на уста се будя,
ръце напред протягам,
и търся те в нощта,
любов, къде ли си сега?
За мен си всичко на света!

 

 



Тагове:   спомени,   мечта,   жена,   тълпа,   любов,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anaevada - :)
01.09.2012 18:24
интересно ми е, реално ли е посветено някому?
цитирай
2. konov - :-)
01.09.2012 19:41
anaevada написа:
интересно ми е, реално ли е посветено някому?


Посветено е, да. Защо Ви е интересно, ако мога да попитам? Но грешите, ако си мислите, че става дума за истинска раздяла.
цитирай
3. anaevada - хехе
28.01.2013 22:13
konov написа:
anaevada написа:
интересно ми е, реално ли е посветено някому?


Посветено е, да. Защо Ви е интересно, ако мога да попитам? Но грешите, ако си мислите, че става дума за истинска раздяла.


от чисто женско любопитство, поздрави! :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konov
Категория: Поезия
Прочетен: 130816
Постинги: 112
Коментари: 22
Гласове: 109