Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 00:00 - Помниш ли?
Автор: konov Категория: Поезия   
Прочетен: 1082 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 23.07.2013 00:23


Ти помниш ли когато люлякът цъфна,
как с любов насити хладната нощ?
Тогава вятърът в сърцата ни вдъхна
най-сладката жадувана мощ!

Мощта на разума и на сърцата,
когато са слети в  едно.
Kаквато наивно рисуват децата,  
като разлистено младо дърво.

Ти помниш ли думите клетвени,
които изрекохме ти, а подире и аз
и как силно пулсираха нашите вени,
а тела ни трепереха в сладък екстаз?

Как искам този миг да дойде отново,
да зърна лицето ти нежно, усмивката – дар,
да усетя вълшебните устни отново,
заради които чувствам се  аз като цар!

Ела, прегръщай ме силно,
не тръгвай, при мен остани.
С нежността си дари ме обилно
Любов, единствена моя си ти!

 




Гласувай:
6



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konov
Категория: Поезия
Прочетен: 130161
Постинги: 112
Коментари: 22
Гласове: 109